Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  1. Klik via het menu het juiste product aan.
  2. Klik op ´bekijk prijzen´ om de juiste hoeveelheid te selecteren.
  3. Vul het gewenste aantal in.
  4. Kies vervolgens om verder te winkelen of naar de winkelwagen te gaan.
  5. Bevestig de inhoud van uw winkelwagentje.
  6. Vul uw klantgegevens in.
  7. Kies een afleveradres.
  8. Kies een betaal en leverwijze.
  9. Accepteer de voorwaarden en bevestig de bestelling.

Hoe kan ik de juiste kleur vinden op de website?

Het product bestellen in de juiste kleur kan via onderstaande stappen.
* Ga naar het door uw gewenste product
* Selecteer het product in kleur
* Selecteer een kleurwaaier passend bij uw product
* Geef het gewenste kleurnummer op
Vervolgens verschijnt een kleurvakje welke een kleurindicatie aangeeft van het gekozen kleurnummer.

Heb ik de juiste kleur geselecteerd?

De website geeft slechts een kleurindicatie aan, welke kan afwijken door bijvoorbeeld uw computerscherm. Ter controle kunt u een kleurstaal opvragen.

Kan ik verf die op kleur gemengd is retourneren?

Dit is niet mogelijk. Door u bestelde verf wordt speciaal voor u op kleur gemengd en kan daarom niet retour worden genomen.

Ik wil graag een donkere kleur bestellen, maar kan alleen een lichte kleur bestellen op de website?

Wanneer er ‘lichte kleur’ staat, kunt u het desbetreffende product alleen in lichte kleuren bestellen. Wanneer u toch een donkere kleur wilt, zijn er verschillende alternatieven. U kunt hiervoor het beste mailen naar help@verfsma.nl of bellen naar 06-10666126.

De kleur die ik wil bestellen staat niet op de website?

Wanneer u uw kleur niet kunt terugvinden op de website, kunt u het beste mailen naar help@verfsma.nl  of bellen naar 06-10666126. Het is vaak mogelijk om de desbetreffende kleur wel voor u te maken.

Afhalen

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling ook bij Verfsma komen afhalen. U kunt in het bestelproces aangeven dat u de bestelling wenst af te halen.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen. Wij zijn gevestigd aan de …… U kunt op afspraak een bestelling afhalen. U kunt hiervoor mailen naar help@verfsma.nl  of bellen naar 06-10666126.

Bezorgen

Wanneer berekenen jullie verzendkosten?

….

Bezorgen jullie ook in België?

Jazeker!

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij leveren van maandag tot en met zaterdag. Bij PostNL vindt de levering plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 21:30 uur en op zaterdag tussen 9:00 tot 16:00 uur.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer wij uw bestelling met onze transporteur versturen, ontvangt u van ons een e-mail op de dag dat wij uw zending aanbieden aan onze transporteur. De levering vindt dan de volgende werkdag of zaterdag plaats. Wanneer u niet aanwezig bent, probeert Post NL de volgende dag nogmaals het pakket af te leveren. Bent u dan opnieuw niet aanwezig, wordt het pakket de volgende dag na 10:00 beschikbaar gesteld op het postkantoor bij u in de buurt.

Hoe bezorgen jullie?

Wij bezorgen met externe transporteurs, waaronder Post NL.

Kan ik ergens terugzien waar mijn pakket is?

Wanneer wij het pakket met één van onze vervoerders versturen, ontvangt u ’s avonds een email met een track-and-trace code. U kunt met behulp van deze code het pakket volgen.

Betalen

Welke betaalwijze kan ik kiezen?

* Ideal
* Bank/Giro overschrijving (vooruitbetaling)
* PayPal
* Credit Card (Visa, MasterCard en American Express)
* Rembours, bijkomende rembourskosten zijn 5 euro en 1% van het orderbedrag.
* Pinnen (alleen mogelijk bij afhalen)
* Contant (zowel mogelijk bij rembours als afhalen)

Ik heb een betaling gedaan, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Het is mogelijk dat uw bestelling niet goed is doorgekomen in het systeem, doordat er geen automatische terugkoppeling is geweest door uw bank. Om er zeker van te zijn dat uw bestelling bij ons is binnengekomen, kunt u een betalingsbewijs opsturen naar help@verfsma.nl  zodat wij uw bestelling in behandeling kunnen nemen.

Ik krijg een foutmelding wanneer ik geld wil overboeken.

Een overschrijving moet overgeschreven worden naar IBAN rekeningnummer ….. ten name van …..

Wanneer ik met iDeal wil betalen is het niet mogelijk om een bank te selecteren.

Wanneer u ‘iDeal’ aanklikt als betaalwijze kan het een paar seconden duren voordat het lijstje met beschikbare banken verschijnt. U kunt eventueel op F5 drukken om de pagina te vernieuwen. Vervolgens kunt u uw eigen bank selecteren in het lijstje met beschikbare banken.

Klachten

Bent u niet tevreden?

Herroepingsrecht

Uitsluiting herroepingsrecht

Let op!

Producten die naar uw specificatie gemaakt zijn, zoals op kleur gemengde verf, kan niet retour worden genomen.

Garantie